Adakah pil peningkatan lelaki benar-benar berfungsi? Apakah ubat Hammer of Thor?

Ia bergantung kepada apa yang anda maksudkan "berfungsi". Pil pembesaran zakar tidak akan menjadikan zakar lelaki menjadi lebih besar, menjadikannya kekal selama-lamanya, memberi kesan terhadap spermanya, atau sebarang implikasi lain yang dapat dilakukan oleh iklan-iklan yang ada di dalamnya.


Walau bagaimanapun, terdapat beberapa herba dan nutrien yang telah ditunjukkan lebih masa untuk membantu kesihatan seksual. Ramai lelaki telah melaporkan bahawa beberapa bahan di dalamnya telah meningkatkan aliran darah ke alat kelamin mereka, yang boleh meningkatkan saiz zakar mereka buat sementara waktu, tetapi bagi beberapa lelaki, mereka tidak tahan lama kerana peningkatan darah menjadikan mereka lebih sensitif.

Hammer of Thor membetulkan batang anda dengan melakukan kedua-dua perkara yang penting dalam membuat batang anda satu batang yang baik.

Ia pertama dan paling utama meningkatkan paras testosteron anda. Testosteron adalah apa yang menentukan pemacu seks setiap mamalia di dunia. Dengan meningkatkan paras testosteron anda, anda dapat melakukan puncak seksual anda.

Kedua, Hammer of Thor mempromosikan pengeluaran dan penghantaran nitrik oksida ke dalam zakar. Nitrik oksida penting dalam meningkatkan aliran darah ke batang / zakar, mengurangkan gumpalan darah, dan mengembangkan saluran darah.

Anda boleh Baca Lagi di sini!

Nasib baik dan saya harap saya membantu!